Wednesday, April 4, 2012



SALAM....

HUH... PENATNYA... baru balik dari JB, jumpa bos... ;-)

Semalam pergi ke JB, nak hantar Borang Guru KAFA dengan nak jumpa bos sekaLi... sekali ada kejadian yang tak di ingini berlaku lah pulak.. huhuuu... KERETA ROSAKKKK....
kami tersadai di petronas Taman Jaya Sepakat, senai..

Selepas di periksa oleh MR.R...rupanya kereta tu baterinya tak cas.... apa ya namanya... altenator... gitulah agaknya....

Jadi MR.R pun terpaksalah berjalan kaki ke bengkel yang terdekat... tinggallah saya bersama wafi menjaga kereta... huhuu... kepanasan dalam kereta... berejam juga lamanya kami tersadai di situ... huhuu.. nasib baik wafi tak mengamuk sangat...

Selepas beberapa jam jugak lah... 4man pun datang lah... die suruh kami naik kereta, kemudian die tolak kereta kami ke bengkel... kesian diA.. tapi kuat juga lah dia kan... heheee...

Dah sampai bengkel saya dengan wafi pun tunggu lah dalam bilik rehat.. ada aircond.. seronok wafi... baju die yang lencun kene peluh tu pun saya salinkan dalam tu.. hihii... gitu lah jadi mak... kalau tak salin rimas pulak dia kan...



MR.wafi.... hihiii... tgh rosak ye baby...








Bila da selesai, MR.R pun bayar la... RM 180... huhuu.. emergency.. terpaksa pinjam duit adek mr.T seratus... nasib baik dia ada duit dan amat memahami kakaknya ni... hehee... TQ very much.. sayang kamu! \

kami pun memeruskan perjalanan kami.. tapi masa tu da nak pukul lima... tak sempat nak jumpa bos.. tapi kami sempat lah hantar Borang KAFA tu... harap-harap dengan ujian ni ada rezeki kami di situ.. Amin.. terpaksalah pospon jumpa arini...

Tadi dah jumpa.. sempat lah berDating kat tepi laut dengan mr.R ngan wafi.. hihiii.. bila lagi kan.. jarang sangat dapat berjalan-jalan ni.. tapi sekejap je pun...
sempat la berposing-posing tepi pantai..weeee....

sweet kan... love you all sayang...!!



bos kata... " bertuah awak dapat suami penyanyang" hihii... penyanyang ke MR.R... tentu lah.. kan sayang... semoga hubungan kita kekal hingga ke syurga dan mendapat RAHMAT DAN KEREDHAAN DARINYA.. AMINN...
















INilah dia keluarga saya... hihii.... nanti ada masa kita pi jalan-jalan lagi ea MR.R.. boleh kan...
 okey lah.. dah kat pejabat ni .. nak sambung buant kerja pula.. kalau tak siap nanti bos marah.. huhuuu... tak sanggup rasa nak mendengarnya... ok, salam.rabu dari saya..

No comments:

Post a Comment